Loco roco płyta.jpg

Okładka płyty na konsolę PSP

LocoRoco — część pierwsza serii gier o Loco Roco, wydana przez Sony Computer Entertainment Inc. w 2006 roku (Europa - 23.06, Polska - 28.06) na konsolę Play Station Portable (PSP).

GraEdytuj

GatunekEdytuj

Gra opiera się na zasadach rozgrywek platformowych, zręcznościowych i przygodowych. Głównym celem jest ukończenie poziomów zbierając jak najwięcej czerwonych jagód. Istnieje również kilka minigier i ukrytych poziomów.

SterowanieEdytuj

W grze manipulujemy światem dookoła swojej postaci aby mogła się turlać. Używany do tego lewego i prawego przycisku konsoli PSP w zależności, w którą stronę chcemy się przemieścić. Aby Loco Roco podskoczył naciskamy oba przyciski naraz. Na początku gry jest to dokładnie

One Loco roco.gif

Loco Roco - główna postać.

przedstawione. Jeżeli najpierw przytrzymamy któryś klawisz, skok będzie wyższy. Klikając znak kółka rozdzielimy się na mniejsze, zaś przytrzymując - złączymy.

FabułaEdytuj

W grze wybieramy sobie postać jednego z Loco Roco (małe kulki znane inaczej jako Bloby). Na samym początku mamy do wyboru żółtego Loco Roco. Wraz z przechodzeniem poziomów odblokowują się nam nowe postacie: różowy, niebieski, zielony, czarny i czerwony. Zadaniem gracza jest uwolnić przestraszone Mui Mui od złych bossów - Moja.

KontynuacjeEdytuj

Więcej z Fandomu