FANDOM

One Loco roco

Ten materiał należy do gry Loco Roco 2.

Nie myśl że ten materiał należy do gry Loco Roco!
One Loco roco

Ta strona jest uważana za SPOILER HEAVY.

Jeśli nie przeszedłeś gry Loco Roco czy Loco Roco 2, nie powinieneś czytać tego artykułu!
Majoline
Majoline
Wygląd normalnej Majoline
Strona Zło
Płeć Kobieta
Występowanie w poziomach Dolangomeri 1

Dolangomeri 2

BuiBui Fort 2

CaloCaro 2

Rodzaj postaci Boss,

Postać cutscenowa

Majoline - Matka Bonmucho, jest wysokim Moja. Pojawia się po pokonaniu Bonmucho.

Pojawienie się MajolineEdytuj

Majoline pojawia się po pokonaniu Bonmucho w cutscence. W tej cutscence widać Mui Mui zamkniętego w celi. Zaraz po tym przychodzi do niego Majoline i go wyciąga. Całuje go, przez co Mui Mui czerwienieje i zmienia się w Bui Bui.

WyglądEdytuj

Majoline istnieje w trzech formach:

  • Normalna
  • Zmutowana
  • Zbita

NormalnaEdytuj

Majoline

Wygląd normalnej Majoline.

Majoline w tym wyglądzie może przypominać miłą, starszą kobietę. Istota ta ma czarny kapelusz z piórami i kwiatami, fioletowe włosy, różowe oczy, czerwone rumieńce, różowe usta i żółty naszyjnik. Jej twarz jest kolorowa ze względu na makijaż. 

ZmutowanaEdytuj

Majoline zmutowana wygląda jak czarny człowiek. Jest ogromna i posiada figurę typu "gruszka". Jedynymi kolorowymi rzeczami są:

  • Usta,
  • Nos,
  • Oczy.

ZbitaEdytuj

Zbita Majoline wygląda jak czarna kula z twarzą i wieloma bandażami. Występuje ona tylko pod koniec gry LocoRoco 2 i wygląda podobnie do Bochmuto w tej formie, lecz Majoline jest od niego większa.

MoceEdytuj

Majoline może tworzyć Moja w swoich ustach, zmienić Mui Mui w Bui Bui i zmienić się w zmutowaną Majoline (Która jest pokazana jako trzeci Boss, ale gra sprawia że myślimy że to ostatni boss). Potrafi również śpiewać tworząc czarną masę.

Cel istnieniaEdytuj

Majoline ma istotną rolę w spisku LocoRoco 2 jako główny antagonista. Po jej pierwszym spotkaniu, zaczyna mieszkać w głębi Dolangomeri w swoim domu (Prawdobodobne jest, że początek Dolangomeri 1, z punktu widzenia, Majoline jest wewnątrz karety prowadzonej przez BuiBui Robo, który zabiera ją do Dolangomeri.

Cutscenki w której jest MajolineEdytuj

Bui Bui przynoszą zbitego Bonmucho do niej, a ona "Wskrzesza" swojego syna za pomocą dziwnego urządzenia. Po tym Bonmucho powraca na swój kamień w Dolangomeri ze swoją szatańskością, a ona wyciąga parasol dzięki któremu z Bui Bui gdzieś leci.

Gdy Bonmucho przyleciał na swój kamień w Dolangomeri, kazał Moja nadal jeść Loco Roco, jednak wszystkie Moja były zmęczone. Wściekły Bonmucho przekształca się w Zmutowanego Bonmucho. Bui Bui chcą mu pomóc w walce z Loco Roco. Niestety Bonmucho się nie udaje zbić Loco Roco, więc wraca do Domu Majoline. Przeszkadza jej w jedzeniu swojego ciasta. Powiedział jej, że Loco Roco są niebezpieczne, i nakazuje Majoline żeby Bui Bui do ataku na Loco Roco.

Wielki samolot Bui Bui został zniszczony, więc Bui Bui wracają do domu Majoline, znowu nie mogąc zjeść swojego ciasta. Wściekła Majoline zamienia się w Zmutowaną Majoline. Jako ostatni Plan, zaczyna ze zbitym Bonmucho i Moja tworzyć Moja Muck Bomb, czyli Chmura Bomby Moja. Loco Roco nie pozwalając jej na tworzenie, idą do niej aby straciła siłę. Słaba Majoline nie mogąc śpiewać Moja Song, stara się by to zrobić. Udaje się jej, i śpiewając triumfalnie leci w górę by potem rzucić Bombę w świat Loco Roco. Wkońcu ją rzuca. Przerażone Loco Roco nie wiedzą co robić. Jednak zaczynają śpiewać, z istotami świata Loco Roco. Każdy zaczyna odbijać bombę na całym świecie, w końcu bomba leci z powrotem do twarzy Majoline i Bonmucho. Pokonani Majoline i Bonmucho, wracają na planetę Moja. Szczęśliwe Loco Roco śpiewają wciąż bez przerwy.

Majoline śpiewa końcowe wersy piosenki Moja, po Bui Bui.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki