FANDOM

Moja to główny rodzaj przeciwnika w każdej części serii.

OpisEdytuj

Moja.jpg
Moja jest obcą istotą w LocoRoco. Jest to jeden z głównych wrogów w obu grach. Łatwo wyróżnia się czarnymi włosami i koloru. Moja jest zdolny do latania i będzie spadać w dół do ataku na Loco Roco kontrolowanego przez gracza. Moja nie zmienia koloru , nadal jest tym samym Moja, który jest w stanie zwiększyć wielkość podczas gry.

AtakEdytuj

Moja wykorzystuje tylko jeden atak, w którym leci dół i chwyta Loco Roco. To jeden, z pięciu zbiorowych Loco Roco i zjada je, powodując całkowitą liczbę zmniejszyć o jeden - pięć. Moja może upuścić Loco Roco jeśli obecnie je, jeśli gracz skoczył i uderzył go przed spożyciem.

Oja, Ojallah i Ojaja jedzą 1 jeśli LocoRoco jest na 5, jedzą 2 na 10, jedzą 3 lub 4 na 15-19 jedzą 5 LocoRoco, jeśli masz 20 z nich!

Moja i Mojallah jedzą tylko jeden.

RodzajeEdytuj

Nazwa Zdolności
Koja Mały Moja. Trzyma się LocoRoco, obciążając go. LocoRoco będzie teraz skakać znacznie niżej niż normalnie. Woda jest ich słabością.
Moja Dzieci Moja. Mogą zostać pokonane jednym uderzeniem.Losowo spadnie włos Moja.
Oja Oja jest szefem Moja i Koja. Losowo spadnie włos Oja w LocoRoco 2. Pojawia się pod koniec BuiBui Fort 2 i podczas bitwy z Bonmucho po pewnej liczbie uderzeń. Losowo spadnie włos Oja.
Ojaja Ojaja jest szefem Koja, Moja i Oja. Pojawia się w Dolangomeri 2, w dwóch osobnikach. Musisz go uderzyć co najnmniej 5 razy. Losowo spadnie włos Ojaja.
Mojallah Ten sam rozmiar jak Moja, z ogonem i szorstkimi włosami. Żeby go pokonać trzeba go uderzyć 2 razy lub złapać jego ogon. Losowo spada Mojallah tail.
Ojallah Ojallah jest bardziej większy niż Mojallah. Pilotują nim Bui Bui, więc żeby go zlikwidować, trzeba go walić tyle razy, żeby Bui Bui spadły.Teraz wystarczy mu złapać ogon. Losowo spada Ojallah tail.
Mojaja Moja wprowadzony w LocoRoco Midnight Carnival (4.). Jest on podobny do Moja, ale jest szybszy i ma dłuższe włosy. Czy łatwiej wybić że inne Mojas i pojawia się w wielu etapach (LocoRoco Midnight Carnival).Bardziej stylowy Moja.

MuzykaEdytuj

Moja śpiewają tylko jeden utwór, który jest "Moja's Song". Mają różne wersje tego utworu:

1.Pojedyncza wersja (Grają kiedy Moja pojawia się na ekranie w scenach LocoRoco2)

2.Wiele wersji (w tej roli podczas bitwy z Bonmucho i film "Moja Dance Party")

3.Wersja Bui Bui z Moja śpiewa w tle. (Śpiewane przez BuiBui kiedy gramy w bitwie ze zmutowanym Bonmucho). Moja śpiewają części przerwy pieśni. 

4.Wersja Majoline i bardziej zaawansowana wersja. (Śpiewane przez Majoline i gra w 2. części 3 części bitwy z Majoline). 

Żeby wysłuchać 1. 3. i 4. wersję "Moja's Song", wystarczy wpisać "Moja's Song" w Youtube.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki